Kızlar ben ekmeği tamamen kestim onun yerine bulgur makarna filan yiyorum cok kıstlamıyorum kendimi hatta ben insülinde kullanıyorum o kadar yanii ekmeği kestiğiniz sürece problem yok.. ben zaten zayıftım 2 ay oldu 3 kilo verdım ve halen aynı kilodayım yani 2 aydır kilo da almadım bebekte gayet saglıklı ve alması gereken kiloyu alıyor. Demem o ki çok kasmayın kendinizi.. Ara öğünlerde ben activa probiyotikler var meyveli onlardan yiyorum bazen meyve,Galeta, valla kafama göre takılıyorum şeker takibimi de yapıyorum şükür güzel..