Bktmami 36+6 yım ben de, 16 Haziran sezaryen günüm, bebeğim henüz dönmemişti 3 gün önce gittiğimde ama sezaryen olacağım için çok da önemli değil dedi doktorum, ilk bebeğim sezaryen olmuştu o yüzden olacağım.Sürekli tuvalete gitmekten yoruldum😊 ağrılarım da oluyor arada ama magnezyum içince bariz azalıyor