Ranahes turunculuanne evet zor gerçekten ya batıyor karnıma resmen cocuk durmadan dışardan duydugu her sese tepki veriyor tekmeliyor 😳 nasıl olcak bilmiyorum
Ranahes turunculuanne ben iznimi doğumdan snra kullanabilmek için son 3 hafta kala ayrılıcam cocuga yoksa çok bakamadan işe başlıycam o yüZden son üç hafta kalaya kadar calısayım diyorum bu durumda nasıl olacak onuda bilmiyorum ama
turunculuanne Ranahes ben de öyle istiyorum ama doğum yaklaşınca durum ne olur bakalım. Ücretsiz izin düşünüyor musun
karenC Nese33- bende migros da çalışıyorum bugün ise gittim yazı geldi izinlisin dediler bı araştırın inşallah sizin içinde geçerlidir🥰
Ranahes karenC özelde çalısanlara sanırım vermişler bende duymustum ama bize yok ne yazıkki ya insiyatife kalmıs bır durum olduğu için beni etkilemedi bu durum😕
yefeninannesi Ranahes Bi süre oturduktan sonra ayağa kalkınca sanki vajinama uyuşmuş gibi oluyor kramp giriyor Sanırım kan dolaşımı yavaşlıyor o yüzden mecbur ara ara kalkıp yürüyeceğiz
Ranahes yefeninannesi aynen ya benımde kalça kemiklerim ağrıdu bugün eve geldim uzandım da öyle rahat ettim ya
yefeninannesi Ranahes ılık duş aldım bende baya rahatladı tavsiye ederim böyle böyle çalışıcaz mecbur 😣