Yelizmurat ilk baştan anlatayım adetim geçti kan verdim 1360 çıktı ertesi gün keseyi gördük ama haftasına göre bir hafta geri çıktı 4 haftalıktı ultrasona göre 10 gün sonra gittim doktor Alttan üstten muayene etti boş kese dedi ertesi gün başka bi hastanede yolk sac görünüyo bebiş yok hemen kürtaj dedi 5 gün sonra tekrar gittim yolk sac ve altta yuvarlak bi oluşum var bebek yok dedi gene kürtaj dedi ısrarla artık bebek oluşmaz hiç şansın yok dedi doktor zehirlenirsin falan filan ama ben 10 gün daha bekledim bu sefer devlete gittim orda göründü bebişim yarın kalp atışı için randevum var anlatabildimmi bilmiyorum ama kötü bi süreç geçirdim doktora kalsa çoktan kürtaj olmuştum