Kizlar sehir hastanesine gittim bugun , merdivenler bile yuruyen merdiven . Hasta bekleme yeri ayri oda kayit ayri oda doktorlarin oldugu yer ayri oda nst odalari 2 kişilik 1 kisi aliyorlar sadece iceri eslerinizle girebiliyorsunuz doktora yani . Cok begendim ben . 37+2 de risk almaya deger mi tek düşündüğüm suan da o .