Mommyshark canim bende basaksehirdeyim basak sehirdeki ozele gittim tip.merkezine gittim daha yeniyim 9+2 ama arastirmaya basladim 4 5 kere gittim konrtollere hic ozenli bi sekilde bilgi vs ilgilenme olmadi dogumdada cok olcagini sanmiyorum ama cam ve sakuraya yeni sehire gittim gecen muayne icin yanimda biri vardi yonlendirdikleri yerlere goturuyor seni doktorlar desen acayip ozenli temiz titiz herkez cok ilgili benim alttan bayabi baktilar bebege gebelik rutin yapilmisti zaten ama onlar 2.kez bakmak istediler idrarda istediler ve kan tahlili cikana kadar müsade altinda tuttular beni bırakmadılar bekleme odasina gideyim falan yani anlicagin baya ilgi ve alaka gördüm doguma kadar korona biter diye düşünüyorum bitmesede yenisehirde dogum yapmayi cok istiyorum