Aysenurtsr Ben hafta ici calistigim icin, butun ogunler, ara ogun atistirmalar eksik olmiyor hic. Ama hafta sonu ozellikle Cumartesi gunu yalniz oldugumdan yataktan cikasim gelmiyor, en 11:30 12 gibi yapiyorum. Pazar yine erken saatte yapiyoruz.
Aryaaaa 3 ana 3 ara öğün yapmak gerekiyor bende bu düzene uyamiyorum ama elimden geldigince de dikkat ediyorum 2 saat arayla saglikli atirsirmaliklar tuketiyorum 20 haftadan sonra cocugun kilo ve boy gelisimi ust seviyeye cikiyor istahim olmasa bile yemeye ve erken kalkmaya calisiyorum sonucta icimizdeki can icin hersey ❤👼
GlahBilgiliPelit Serifepolat yok işte onu alamazlar o yüzden pilot uygulama önce istanbul annelerine olsun dedim 😂😂 her il de ayrı ayrı organizasyonlar😂 öok hayalperestim😂
Yavrucugum Ramos ben geçen tahlil icin saglik ocagina gittim doktorum kizdi bu saate kadar ac kalmamiz bebek icin hic saglikli degil dedi gittigim saat 11.30 genelde o saatlerde yapiyorum kahvaltiyi artik 9 uyanip.yapiyorum
adm GlahBilgiliPelit Aklın yolu birdir derler şu an İstanbul'da bir pazar günü için etkinlik planlaması yapıyoruz.
eymenelif bisey olmadi ama zayif dogdu ilkinde cok uyuyordum cokda midem bulaniyordu zaten yemiyordum o yuzden zayif dogmustu ikincide midem bulanmadj hep yedim acikirdim mecbir kalkardim oda daha iydi kilosu