Ramos öğün atlamış oluyorsunuz kizlar 🙂 benim doktorum bana liste verdi beslenme ile ilgili hemde tahlillerime gore yazdi listemi. En geç 10 a kadr kahvalti bitmiş olmalı. 11 gibi ara öğün ve 1 de oglen yemegi . Saat 3 te ara öğün 6 yada 6.30 gibi aksam yemeği. Aksam 9 da da bur kase yogurt yazdi . En geç 11 yada 12 de yatis. Hem bebek icin hem kendim icin iyi gidiyoruz. 18+1 günlüğüm daha kilo almadım hatta ilk 3 ay verdiğim kilolarlayım 6kilo vermiştim ilk 3 ay. Yani dengeli ve düzenli besleyince şekeriniz çıkma ihtimali dha az , bebegin gelişimi icin daha saglikli. Cunku cok uzun süre ac kalınca şekerimiz düşüyor ve baş ağrısına sebeb oluyor . Aslinda alışabilirsiniz 🙂 bende zorlandim 11 de yatmaya falan ama sabah 9 da kalkınca alışıyorsun🙂 bide kurt gibi ac uyanıyoruz sabah 8 de bile uyandırın oluyor artik açlıktan🙂