sweethome1000 Deryamert ben oldum canm adet sancısı gibi başlamştı ağrıLrım ama açılma falan yok rahim kendni hazırlıyomş normal dedi doktorum…hazır herşeyimiz .çatı kemiğim basıkmış o yüzden cuma günü sezryan günü almaya gidicez
Deryamert sweethome1000 Ya Allah yardımcımız olsun benim daha olmadı doktor bişey demedi yapicam diye
Dilan3eymenn bernazafer1 yok canm sadece agarlastim hareket etmem de kasılmalarim var Dr um normal dedi bide benim ikinci seseryan haftaya 38 de alcaz dediler salı günü 🤗çöl heyecanliyim
Rmysa97_ Benim rahmimde bir ağrı var adet dönemindeki gibi ama nişanım gelmedi yarin kontrole gideceğim belli olur Galiba aşağı yukarı bi tarih 🤔 bu son zamanlar gerçekten geçmiyormuş ne yatmanın tadı var ne oturmanın hayırlısıyla bi doğum yapsaydık 😐