_aysenur bernazafer1 Beeenn 😄 haziran gelir mi diye düşünürken haziran geldi doğum kapıda heyecan stres sabırsızlık hepsi karıştı 😍
sweethome1000 Deryamert ben oldum canm adet sancısı gibi başlamştı ağrıLrım ama açılma falan yok rahim kendni hazırlıyomş normal dedi doktorum…hazır herşeyimiz .çatı kemiğim basıkmış o yüzden cuma günü sezryan günü almaya gidicez
Dilan3eymenn bernazafer1 yok canm sadece agarlastim hareket etmem de kasılmalarim var Dr um normal dedi bide benim ikinci seseryan haftaya 38 de alcaz dediler salı günü 🤗çöl heyecanliyim
_aysenur bernazafer1 Hafta bi rahatsızlandım sancım vardı serumla ilaçla azaldı bide her ihtimale karşı ciğer geliştirici olmuştuk sonra istirahat ettim şimdi hala var giderek artıyor sanki ağrıların şiddeti cuma gece yine rahatsızlandım serum takıldı 1 cm açıklık vardı birazdan doktora giidicem bakalım ne diyecek 😊
Mom20_ bernazafer1 durduki ne durdu vala benim nişan geldi gecen nst ye gordim bisey cikmadi ama bigun yine vajinamda cok kotu baski hissediyorum karnim sertlesmis kndimi hic iyi hissetmiyorum
TubaBenay bernazafer1 ara ara kasilmalar oluyo canim bebek toplaniyo benim ilki sezeryan ondan ikincide sezeryan olucak
Yesilim bernazafer1 çok agrılı bi haftadayım cuma nst sancı cıkmadı ama belim falan cok agrıyo kaburgalarım kırılacak resmen