Dilancan öncelikle merhaba benimde ilk gebeliğim 6+3 olduk fakat ben hamileliğimi 5.haftada öğrendim o zamanlar belimin ağrısından ağladığımı bile biliyorum en son öğrendiğimde doktoruma sordum belim çok ağırdı kasıklarımda kramplar vardı oda korkulacak birşey olmadığını söyledi adet sancısı gibi gelir gidermiş fakat kanama olursa hemen ara dedi o yüzden içini ferah tut☘️