Edirefp Arkadaşlar merhaba 22 haftanın içindeyim decavit başladı doktorum biraz önce içtim ve 10 dk sonra banyoya zor yetiştim. Hamileliğimin başından beri ilk defa kusma yaşıyorum. Decavite bağladım. Acaba bu ilaçtan sonra bulantı kusma yaşayan varmı ??
Fulyag Edirefp yemekten 2 saat önce ya da sonra şeklinde önerildi bana ve ben yatmadan önce içiyorum sıkıntı yaşamadım 😊
Tugraninannesi Edirefp sağlık ocağına bi sor canım bende ilk içtiğimde bulantı baş dönmesi fln yaşadım ama kimseye sormadan bıraktım ilacı
Hanifee Edirefp decavit i gebeliğinizi takip eden doktorunuz mu tavsiye etti acaba yoksa sağlık ocağından mı verdiler. Benim doktorum bana vermedi sağlık ocağı vermek istedi doktorum kullanma dedi o yüzden kullanmıyorum.
Edirefp Semakacan ben tok içiyorum. Çok kötü yaptı beni daha önce başka bi multivitamin içiyordum buna yeni başladım. Sanırım bende kullanmayacam artık
Semakacan Esilamm sağlık ocağındaki doktor sabah aç karnına iç demişti canım sonra kendi doktoruma içemiyorum midemi bulandırıyor dedim o zaman tok dene dedi ama yine aynı bende bıraktım maalesef
Semakacan Edirefp valla ben gece yatmadan öncede denedim yine bulantı yaşadım maalesef sen bide öyle dene istersen belki sende işe yarar
Kubra_dmrr Doktorum bana kahvaltıdan hemen sonra içme demişti 12 1 arası iç demişti ama ben 2 tane zor içtim iki günde kırarak da denedim olmadı her türlü mide bulandırıyor onun yerine d3 içmemi söyledi damla zaten
Ayselcnt Ben kahvaltıdan sonra içiyorum.. Midemi birazcık rahatsız ediyor ama aşırı bir durum değil.. Gebeliğimin başından beri içiyorum..
ElifSencan123 Ya sağlık ocağı bana da verdi ama çok büyük ben kan ilacını da içemiyorum bunu da boğazımdan geçmiyor veya hemen ardından kusuyorum hiç bir hapı içemiyorum maleseff😔😔
Ayselcnt ElifSencan123 kan ilacı içemiyorsanız şurup yazdırın doktora.. Beni çok rahatsız ediyordu.. Şurup istedim.. O daha iyi..
HicranKzn Ben ilaçların üçünü de kullanmıyorum bi kaç gündür. Kendimi daha rahat hissediyorum dr ne dicek bilmiyorum da ama artık tiksindim içesim gelmiyor kızlar
BuketBilgin Eczacı bana kahvaltının yarısında almamı söyledi biraz yiyorum ilacı aldıktan sonra tekrar devam ediyorum bir sıkıntı yaşamadım bana ferro sanol aynı etkiyi yaptı kustum karnıma kramplar girdi hemen acile gittim vücudum kabul etmemiş onu bıraktım bence doktoruna danış yerine muadilini önerebilir
MucizemiBekliyorum Edirefp doktorum yatarken icmemi söylemisti 6 aydir öyle yapiyorum bi sorun yasamadim
YagmurAnnesi Gece yatmadan önce içiyorum. Şu ana kadar hic sorun yaşamadim çok sukur. 28+5 iz. Yaklasik 3-4 aydir falan kullaniyorum sanirim bunu da .
Nurtac Edirefp ben açken içiyordum senin gibi oldum lavaboya zor yetişiyordum doktorum tok karnına iç dedi şuan sıkıntı yok