Defnederen
adetim gecikmisti ama adet sancisi gibi sancilarim vardi, o yuzden ihtimal vermiyordum.
gogsumde hassasiyet vardi baya, yorgan bile degse rahatsiz olup uyaniyordum. goguste hassasiyet yasadigim bir regl belirtisi degil normalde, o yuzden bende bir gariplik oldugunun farkındaydım ama ihtimal vermiyordum gebelige. bi gun kopegimi gezdirirken duz yolda basim dondu düştüm. bana birseyler oluyor ya eve geldim, canim cok sıkılmıştı düşünce. sonra birden ben ne zaman adet olmustum diye hatirladim, yaa gecikti bir hafta falan diye gidip test aldim cift cizgi cikti