Emk5341 allaha şükürler olsun sağsalim kucağınıza almışsınız. Bende ayıma girdim amaa zerre sancım yok hiç bi ağrım da yok. Normal doğum istiyorum amaa çevremdekiler sancın yok bişeyin yok kesin sezeryan yaparsın sen diyorlar. Sizde de öule mi olmuştu, sancılarınız ne zaman başladı? 😌