Meteninannesi27- 39’a kadar benimde hiç çatlağım yoktu sürekli krem ve yağ kullandım ama bir sabah uyandığımda karnımın yan tarafları çatlamıştı . Çatlayacağın varsa her türlü çatlıyorsun boşver hiç üzme kendini ☺️😏
Merve112211 __kubragokce__ benimde karnımda çatlamalar oldu ama yapacak birşey yok en pahalı kremi alıp sürsende fayda etmiyor çünkü deri altından gelen birşey biz sadece üst yüzeyi yumuşatıyoruz ki inan hiç kafaya takmaya değmez çünkü yeterki hamile kalayım varsın her yerim çatlasın diyen o kadar çok anne olmak isteyen kadınlar var ki halimize ne kadar şükretsek azdır ☺️
ozli __kubragokce__ ben kollarıma ve belime bile sürüyorum. Nereden kilo alırsak oralar çaylayacak. Vücudum çatlamaya meyilli ama ne kadar az olursa o kadar iyi diye düşünüyorum :)
__kubragokce__ ozli iyi yapıyorsun valla canım ne sürüyorsun peki? Lierac çok pahalı onu her yerime süremem 400 ml bitmek üzere
ozli __kubragokce__ ben sabahları lierac sürüyorum akşamları da palmers ın kakao yağlı vücut losyonunu sürüyorum. İlerleyen süreçte de hindistan cevizi yağı süreceğim palmers bitince.
Pia22 __kubragokce__ sıkma canını önemli olan ikinizde sağlıklı olun tedavisi var artık çatlakların ben hiç böyle şeylere takılıyorum sonuçta tedavisi olan şeyler
harmonyinblue 39+1 deyim henüz çatlamadım. Az kilo aldım ve karnım çok çıkmadı hala.Avokado yağı ve hindistan cevizi yağı kullandım hep.
Burcusngr __kubragokce__ bende 36.haftadan sonra çatladım. Bio oil ve lierac kullandım 3.aydan beri karnıma göğüs ve kalçama. Ama işe yaramadı göbeğimin alt kısımları çatladı bence olacağı varsa oluyor
Fuliaa90 Boyle duydukca yaglari bir varile doldurup icine girip cikasim geliyor😃 her seferinde yeni bir yer ogreniyorum belinize surun kollariniza surun diyen olmustu bende oyuzden hergun pehlivan gibi yaglaniyorum 😂
__kubragokce__ Fuliaa90 Aynen bende pehlivana döndüm bacaklara sürmek sırta sürmek zor oluyor keşke evde öyle bir fıçı olsa içine girsem gerçekten 😅😅😅😅😅
Prm112 __kubragokce__ canım hepimizde az çok illa oluyor boşver bebeğini sağlıkla kucağına alda üzülme gerisi boş 2 çatlağımız da oluversin 😊☺️