Merhaba kızlar
Bugün 37. haftama girdim. 5. Aydan beri lierac kullanıyorum. Karnıma popoma göğüslerime sürüyordum. Bacaklarıma sürmek nedense hiç aklıma gelmedi. 😔 Dün bir uyandım bacaklarımın üst kısımları kırmızı çiziklerle dolu o kadar uğraştığıma mı yanayım bacakları atladığıma mı bilemedim. Sizde durumlar nasıl?