Bnde o haftalardayken ev tasımıstık esım hadı hadı diyince merdivenden hızlı inmiştim bi baktm sanki altıma kacırmıs gibi islanmişim. Kaynanam yanımdaydı bekle bklm dedi cocuk hareket ediyorsa skntı yoktur diye bkledık cok sukur bı skntı olmadı. Sonrasın da zaten bı kac kere dha geldi mantar olmusum o yuzden oyle sulu akıntı gelıyormus bnde cok korkuyrdm suyum diye ama herkes bir olmz yinede yanıltmak istemem sizi.