Cigdemveminik 31 haftalğım yarın kıyafetleri yıkamayı düşünüyorum Allah nasip ederse etiketlerini kesip renkli beyaz yünlü olarak ayırdım kaç derecede kaç dk yıkadınız acaba birde ters çevirdinizmi yıkarken
Misssimsek Cigdemveminik bende bu hafta halletmeyi düşünüyorum bir kac eksiğim var onlari da alıp 30 derecede 30 dakika yikicam. Cokta siktirmiycam. Sonrada utuleyip kaldırırim.
Filiztuana Cigdemveminik ben kısa programda 30 derecede yıkayacağım önümüzdeki hafta sonu boya yapılacak temizlik falan bitsin ilk işim yıkamak olacak ablasından kalan kıyafetleri ise uzun programda yıkayacağım 🙏
SevilayBayram Cigdemveminik bazılarını ters çevirdim simli falan olanları. 30-40 derecede yıkadım bişey olmadı çok şükür. Bugn de ütüledim ama ütü kısmı çok uzun sürüyo 😂 mola vere vere yaptım
Cigdemveminik Misssimsek bende eksiklerimi yarm halladecğm inşallh yorgn olmazsam yapacğm yıkamayıda🤗
Bbsraa Cigdemveminik ters cevirdim 30 derece de yıkadım. Tersten de utuledim desenleri fln var bazılarının yapışmasın diye.
Filiztuana Cigdemveminik güle güle kirlet canım darısı benim başıma eşim boya olurken beni anneme bırakacak çocuğa ve sana çok zararlı diyor aklım evde kalacak ama eşim kararlı boya bittikten sonra kuzenler ve annem kayınvalidem temizliğe gelecek
Bbsraa Cigdemveminik yok ben koymadim da yapan var yapışma fln olur diye ütüyü çok ısıtmadım ben buharlı arasa açtım buharı kapattım çok sicak oluyor korktum bende yanar fln diye öyle utuledim canım.
Cigdemveminik Filiztuana benmde annem ve kız kardeşm yaptı temizliği ama ben boş dolanmaktan yoruldm resmen😂
Denizkaplan Cigdemveminik 34 haftalıgm bgun yıkadım ıkı makına olarak actım ama makına dolgundan hepsnı acık renk almısım 3 tane koyu renk var onları ayırdım ayrı yıkıycam 1.30 saatlıge 30dereceye attm
Cigdemveminik Denizkaplan aa çok uzun süre yıkamşsn herkes yarm saat dedi bnde bi saatlk yıkarm diyodm 🙈 devir kaçta sıktrdn cnm 1000mi
brcaky Baskılı olanları ters çevirdim. 30 derece-30 dakika-600 devirde sıktım bir sorun olmadı. Çok geçe bırakmayın ben 27.haftada ütü yaparken ağlıyodum😂
Cigdemveminik brcaky bnde ağlıyacak durumdayım şuan😂 30 dk 30 derece mi yapaym bnde bi saat dye düşünmüştm ama
Denizkaplan Cigdemveminik 800 devır cok sıktırmadım suan vırus oldugu ıcın derecesı dusuk oldgundan içime yarım saatlık sınmedı acıkcası
brcaky Cigdemveminik ilk çamaşırları o kadar uzun yıkamaya gerek yok kuzum tozu kiri gitsin yeter, bende normalde bebek programı var 1.30 saat herkes ilk giyilmemiş kıyafetlerde gerek yok giydirmeye başlayınca 1 saat minimum yıkanır dediler😊🤔
Nslhnakn Cigdemveminik 30 derecede elde yıkama programı ile yıkadım, çoraplarına varıncaya kadar normal ütüledim sadece hastane çıkış takımını ters çevirip yıkayıp ütüledim nakışlı olduğu için🤗