MervemitYldrm Decaviti kullanıyorum ferrum kullanıyorum birde balık yağı devit3 de var magnezyum ilacimda ama onları içmiyorum icsem geceleri agrilarim gidermi acaba bacağımdaki hanımlar 🤔
BurcuYce Eebbrruu Yaklaşık 3 haftadır bel ağrılarım ve bir de sabah bacaklarıma kramp girmeye başladı o yüzden yazdı
melek87 Sarayhelvasi evet benim erken doğum riskim var doktorum bana ole demişti kasılmaları önlediğini söylemişti
Homozigotmutant Nesrinnn magnezyum erken doğumu falan önlüyor ihmal etme daha bir çok faydası var içeriğini oku bak 😊
Summertime Bende efermag kullanıyorum 24. Haftadan beri. 34 haftalık olduk çok şükür ağrısız sızısız geçiyor hamileliğim ama aklıma takıldı magnezyum doğumu geciktirmez değil mi? hiç sancı ağrı falan hissetmedim şu zamana kadar bu iyi birşey mi bilemedim 😑
Sarayhelvasi melek87 peki ben 36-37 haftalık hamileyim sence kullanmayı bıraksam mı hiç krampım olmamıştı zaten kasılmaları önlemesin normal Doğum yapmak istiyorum
Mnkse Eebbrruu ben 14+2 günlüğüm sırt ve kuyruk sokumumda çok ağrım oluyor onun için vermişti sizin ne kadarlık ☺
Eebbrruu Mnkse ben 31 haftaligim 😊 bu hafta agrim fln vardı bide başı aşağıya yakinmis erken doğumu önlemek için yazdı dktrum 😞
B8use Eebbrruumagnezyum ve kalsiyum ben 12 haftadan beri iciyorum yarim.bardak suya konulandan ama doktorum bunu tum hastalarina veriyormus bende eksiklik felan yoktu sonuna kadar ic dedi
Mnkse Eebbrruu yani evet insanın elinde olan bişey değil ama en azından minimuma indirmeye bak başka şeyleri düşün alacağın kıyafetleri ilk kucağına alacağın anı eşinin sana ve bebişine hayranlıkla bakışını 😊