Berfin_kycn _mucizem_ biliyorum farklı şeyler belirtiler ikisinde de aynı demişti doktorum ben de vajinamda hissediyorum artık ve bana baş aşağı olduğu içindir öyle hissediyorsn git gide baskı yaptığı için demişti
Kbrahrl _mucizem_ doktor 36 da doğsa girmeyebilir dedi ama senin dediğin gibi inşallah 37. Haftayı bekler bana direk çok mu ayakta kaldın dedi dediği gibi temizlik yapmıştım 🙄 doktora gittiğinde burayada yazar mısın canım bende endişeleniyorum benim haftaya cuma daha çok var 🤷🏻♀️
Serpil02 _mucizem_ içiniz rahat olsun benim bir arkadaşımın sizin gobusunuzden daha çok aşağı inmişti 32 de indi 40 ta bebek dogmayinca sezeryana alindi
_mucizem_ Serpil02 yaaaa inşallah benim de öyle olur zaten 38. Haftada sezeryanım 😔 37 yi beklese bile yeter
_mucizem_ Kbrahrl yazarım tabii ki canım. Ben temizlik felan da yapmıyorum sadece yürüyüş yapıyorum yarım saat felan 🤷🏻♀️
Beyzaharun _mucizem_ bende 37 ye giriyorum yarın sanki benimde indi karnım aşağıya bu hafta özellikle bunu hissediyorum zaten ara ara karın ağrılarım da başladı bakalım herşeyin hayırlısı
_mucizem_ Beyzaharun vücudunuzda bi hafifleme oldu mu peki ? Bana karnım çok ağır geliyordu taşıyamıyordum şimdi hafifledi gibi hissediyorum 🤷🏻♀️
melindam _mucizem_ Aynıyız Seninle Benimde Geçen Haftadan Beri Aşağıda Ayakları Göbek Deliğimde Başı Aşağıda Kalp Atışlarını Dinliyorum Steteskopla Tam Ksaıklarıma Yakınn😔Ve Doktorada Gidemiyorum Karantinadayız 1 Haftam Var Daha Ve Sancılarım Oluyor
_mucizem_ melindam canım sende de karnın hafifledi gibi oldu mu ? Benim bağırsak hareketlerim de değişti 😔
Beyzaharun _mucizem_ yok Cnm ya aksıne hiç hareket edemiyorum ben yatakta bile gece sağdan sola eşim döndürüyor beni karnımı tasıyamıyorum resmen
Sevilayibrhm 34 haftalığım dünden beri benimde İndi normalde karnımdan zor haraket ederdim şimdi sanki yok gibi rahatlık geldi 🙄 bakınca da anlaşılıyor zaten zamanında gelsin bebeklerimiz inşallah 😞