Kızlar bende yaşadım aynısını annem ebe biraz karnım aşağıya çekiyor gibi hissettim annem elle muayene etti karnımı bebek kanala inmiş dedi 32. Haftanın ortasındaydım ayaklarını yukarı uzatarak dinlen kendini yorma dedi ve hastane çantam hazır değildi kızım sen tedbir olarak bi çanta ayarla kalsın dedi pazartesi kontorümüz var 33. Haftaya girdim bugün ,kendimi iyi hissediyorum bakalım doktor ne diyecek daha hiç bişeyim hazır değil umarım erken gelmez bence siz de kendinizi yormayın ağır kaldırmayın ve bir an önce doktora gidin ki en iyi doktor yönlendirir sizi