Canım valla büyüklüğüne/küçüklüğüne takılma.. ben daha 3 aylıkken kocaman karnım olmuştu çünkü kilo alınca hemen göbek yapan bir yapım var yarısı bebek yarısı göbekti 😍 demekki iç karın, vucut yapısı vs müsaitki normal yani mesela şuan 36 haftalık olduk şükürki ama bendede mesela göbek deliğim çıkmadı bakıyorum nerdeyse tüm hamilelerin çıkık sen sağlıklı ol benişin sağlıklı olsun hayırlısı ile takılma millete Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inş.