Seymosile ay canım ben 31 haftalık oldum hic karnim yok her gören bebek nerde diye dalga geçiyor 😒 ama bebegimin kilosu da sağlığı da gayet iyi 😊 iç karnim genis olduğu için öyle oluyor doktorum dedi 😊 bence seninde daha erken elbet çıkar merak etme milletin ne dediğinede kulak asma bebegin iyi ise gerisi hic önemli değil 😘