Mhtpcet00 O tekmeleri yersen olusırsın 😁işte ozaman insan o tekmekerle çok mutlu oluyorozaman hamile oldugunu anlıyo sabret canım bazı hamilelikler öle oluyor bende öleydim 3.5 ay yatım kustum halsizlik beni bitirdi ama,simdi iyim 31+2 olduk taki o tekmeleri yiyinceye kadar cektim bende o tekmeleri hiç bişiyye degisemiyo insan 🤗saglıklı hayırlı dogumlar indallah sanada😊