Kızlar adetim yaklaşık 1 hafta gecikti.
son ilişki tarihim 13 Mayıs o sebeple geç döllenme durumum yok.testlerimi paylaşıyorum ovülasyon baya koyu ama gebelik olsa 13 mayıstan bu yana hcg de çıkardı diye düşünüyorum ama Sizce gebelik var mıdır? Adetin gecikmesi ve ovülasyonun kopkoyu çıkması düşündürücü bu gebelik testini 25 Li seri olarak toplu almıştım aynı testi yapıp duruyorum acaba testlerde mi hata var 🤔yarın sabah kan vereceğim duruma göre adet söktürücü alacağım artık 