Ben su an 37.3 haftadayim. 61 le başladım 77 oldum . Ama hiç az yiyim falan demedim. Bol bol muz, portakal, kaşarpeyniri ceviz fındık badem meyve suyu devamke. Hamileliğe de hazır baslamak icin de bir kaç ay folikaşti le başladım. Sonra kan ilaçları, b12 iğneleri, hepatit aşıları falan , şu anda da decavit omega kutu kutu içtim. Bütün bunlara göre de normal olduğumu düşünüyorum ki bebisim 2buçuk hafta onde .Allah sağlıcakla kucağımiza almayi nasip etsin . Bütün bebisleri korusun.