Asellim inanır mısn çokta yerdim 😅😅daha doğrusu kilo yapar yeme dedikleri vitamin ilaçlarını düzenli kullandım günde 2-3 litre su içerdim kayısı suyu içerdim oruçta da bol bol hoşaf sindirimi kolaylaştırıyordu yemeği de düzenli yerdim yani gece yediğimi pek hatırlamıyorm yedikten sonra da bulaşıktı çaydı felan öyle eriyip gidiyordu herhalde 😅🥰bunlar yani süt içiyordum sağlıksız şeylerden uzak kaldm 5 aya kadr kola içmedim cips tüketmiyorum yağlı şeyler tüketmiyorm sucuk sosis salam bunları hiç ağzıma bile sürmedim acı çok yerdim hatta herkes hiç kilo almadın bebeğin zayıf olck dediler çok korktm doktora gittm bebek gayete kilosu iyi dedi 🥰😍❣️bol bol su iç ve yediklerinin üzerine uyuma