Aliirem var olmaz mı nstde çıkmıyor ama normalde var canım çok yanıyor bazen doktorum bunların yalancı sancı olduğunu söyledi gerçek olurda dayanamazsın 10 dk da bir 5 dk bir gelip giden sancı olur belden başlar kasıklara doğru gelir sancı diye biliyorum hayırlısı olsun hakkımızda