Kizimveoglumm 40 haftaya kadar benimde hiç sancım çıkmadı nstde.Sancıyla gidiyordum kontrole ama nstde çıkmıyordu.40+3de kendi sancım geldi o şekilde epidural normal doğum yaptım canım yani şimdiden sancı çıkmıyor diye düşünme bende 40haftayı doldurdum hiç doğuramayacağım herhalde diyordum ama doğdu 25 günlük oldu bile çok şükür 😇