zeynepssmom canım bende 31+4 üm. Aynı sıkıntı bende de var. Vajinada mı idrar yollarının üstünde mi tam anlatamıyorum ama böyle iğne batırıyorlarmış gibi oluyo 🤷♀️ Yürürken filan acıyor. Geçen gece akıntım yanmam var diye acile gitmiştim. Mantar enfeksiyonu dedi doktor. Enfeksiyon böyle yapar mı yoksa doğum zamanı yaklaştığı için mi böyle oluyor bilemedim bende 😊