Asyaagkcn Zeyneb51 bizim komşu kızları filan da hep evlendi erkenden, bizim sülalede yok ama bi’ biz geç evlendik bizim toprağa göre demek ki.😂
Bbee2929 NalanDkycu batıl inançlara hiç inanmam ama bunu söylemeden gecemicem:) iki oğlum var ikisininde gebeliginde yukarıdan aşağıya doğru çizgi belirmişti şimdi 34 haftalık kızıma hamileyim sadece gobegimin altında ince bir çizgi belirdi 🤭
NalanDkycu Bbee2929 yani genelde söylenti bu yönde 🤷♀️Beniimde cinsiyeti erkek ve sadece göbeğimin üzerinde var şuan
Bahriye06 NalanDkycu merhaba sizinle konuşmuştuk 4.gebeliğimdi 3 kızım vardı cinsiyetini öğrendim oğlum olacakmış ☺