Oozade ilk başta aşağıdan başladı şimdi göbegimin üstünde yukarı dogru gitmeye başladı bende göğsüne geldiğinde doğum olur diye biliyorum göğsüme gelmesine 4 parmak kaldı mesela ..asagıda olursa oglan yukarıda olursa kız olur ilk kez duydum ve cok kiside asagıdan yukarıya dogru cıktıgını gördüm