Mrv3dmr
Çok haklısınız, fakat muhakkak tahlil dahilinde yorumsuz kalmıştır diye düşünüyorum. Yahut öyle olmasa bile, vücuda bu kadar ilaç bu kadar yan etkileri olan şeyler yerine evet eskisi gibi değil fakat yine de imkanlar dahilinde doğal beslenmek, tüm şifayi aslında ulaştırıyor bebeğe. Hoş tutalım gönlümüzü, anne fıtratıyla yaratıldık. Bizi yaratan, rahmimizde bir insan oluşturan elbetteki bunları düşünmüştür 💕