Deleted5544 sibelkck31 kurtaramadı malesef 😂 suyum sızıyordu ama şuanlık hersey yolunda oldugu icin eve geldik beklemeye devam ☺️
Yeter61 Bende bugün 36 haftalık oldum..o baskı bendede oluyor . tuvalete gidip gelmekten uyku yok zaten..iki gün önce kontrole gittim bebek asa dönmüş. Hayirlisyla dogursam diye bakıyorum..Rabbim herkesi bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🙏🙏
hulyatkknt Deleted5544 ay sen ciddi misin haber ver lütfen inşaallah hayırlı haberlerini alırız canım
Deleted5544 TubaBenay hayırlısı olsun hakkınızda, suyum sızıyordu diye gittim ama suyumda azalma olmadıgı icin geri geldim bekliycez bir süre daha ☺️
Deleted5544 Belmaaa bende de öyle canım. sancım falan yoktu ama suyum sızıyodu. açıklık falan bişey çıkmadı suyumda da önemli bi azalma yoktu geri geldim o yüzden. beklemeye devam ☺️
Gmztmr06 Deleted5544 akıntın mı oldu benimde 2. Doğumumda akıntım çok olmuştu suyum sandım ama 2 gün sonra falan Doğum yaptım
Junemother Gmztmr06 37+3 dün akşam beni de yokladı hastaneye gittik ama yalancı çıktı yaramaz geri gönderdiler sancılar çıktı ama nstde bakalım ne zaman gelicek sağlıkla gelsinler 🤲😊
Deleted5544 Gmztmr06 akıntıymıs heralde ama bende turnasol kağıdı vardı rengi değişince bebeğin suyu diyolardı onu koydum renk degisti. ama doktor su olduğunu düşünmüyorum dedi akıntıdır dedi
Junemother Gmztmr06 Etti maalesef ilk defa oldu Benim canım çok kıymetlidir ama aşırı acımadı tabi hiç acımadı değil ama o an ki sancılarımla korkumla belki ona dayandım ☺️ Yani mecbur normal Doğum düşünüyorsan dedim kendi kendime bu muayeneden çok olcan en az 5-6 kere yani her Dwfasında açıklık kontrol etcekler çünkü ama bende çok korkuyodum elle olan muayeneden 😬
Gmztmr06 Junemother ya benim ilk değil 3. Doğumum olcak ta daha önce sancı olmadan alttan muayene etmediler hiç sancın varsa bakıyorlardı şimdi yarın doktora gidicem ederler mi acaba merak ettim
Deleted5544 Gmztmr06 bugün azaldı gibi bende anlamadım valla. ay hayırlısı insallah, cumaya kadar dursa 38 olsam daha iyi olur aslında ☺️