35.haftamdayım karnımın alt tarafında bir ağrı var anlatamam oturunca geçiyor ama ayağa kalkınca ağrıdan bayılıcak gibi oluyorum sırtım belim her yerim ağrıyor sizde durumlar nasıl hanımlar ağrısız geçiren var mı?
El ayak uyuşmaları?
Gece uyuyamamak? 🙄
Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah🙏🙏