Bebeğimin ismi Amine Ayla , biz eşimle ortak karar verdik herkes bu isimler eski dedi bende ismin eskisi olmaz diye yanıt verdim. Kaynanam tutturdu benim bi akraban vardı dıdısının dıdısı hiç sevmezmiş adı da Ayla imiş. Amine eskiymiş ha Amine ya Mina ne fark eder. Mina olsun. Bu söylediklerine karsı. Ayla dediğin kim tanımıyorum tanısam da onda o isim bunda bu isim düşünenem. ismi de çok güzel dedim. Amine ismine gelince efendimizin annesinin ismi. Sende böyle düşünerek seslenirsin dedim. Hala diyor ki ben mina diyeceğim. Ben hep Aylam güzel kızım diye seviyorum. Kızına bu kadar karışmadı umrunda bile olmadı , az kaldı bebeğim doğacak hala konusuyor bende hiiiç umursamıyorum. Çok istiyorsan doğur sen mina koy annecim demiştim bir kere de 🤣🤣🤣🤣