Biricikkizim1 Ya hangi ismi beğensem birine söylesem illa bisey buluyor soğuyorum istemiyorum o ismi öykü ismine karar vermiştim yok hikaye derlermis blmm ne oofff ilk değil bu
Rabia26 Biricikkizim1 vallaben kimseye sormadan belirledim ismini sonra herkes öğrendi sonra da degistirmedim hic
Fuliaa90 Biricikkizim1 ben hiç takılmıyorum sonuçta benim ve eşimin karari istediklerini desinler sende hiç takma içinden ne geçiyorsa ne sana yakın geldiyse için ısındıysa onu koy
joki Biricikkizim1 “evet en güzel hikayem” deyin geçin, sizin moralinizi aşağı çekmelerine izin vermeyin 😊
Zuzuum Biricikkizim1 düşünüyorum karar veremedim de biz ailelere bile doğumda söledik beğenmediler burun kıvırdılar ama ertesi gün kimliğini çıkardık mevamın😍
Burcu_Alya Biricikkizim1 bende alya koydum dalgaya alıyolar yok ayla yok şöyle sizene diyorum benim çocugum benim kararım seslenmessiniz begenmiyosanız diyorym susuyolar sen istedigini koy kimseyi ilgilendirmez
Tomrisme Canım bu hayatta başkasının düşüncesini umursamak seni çok yıpratır. Sen nasıl istiyorsan o olur, senin çocuğun kimse beğenmese de olur sen beğendiysen yeterli 🌸☺️
Pinkyellow Biricikkizim1 insanlar kafayı yemiş sen boşver canım bir sürü öykü diye insan tanıdık şahsen ben kimsenin hikaye dediğini duymadım o ne saçmalıktır😄🌺
Biricikkizim1 Pinkyellow derlermis işte canım bu soyleyen de oğluna ishak adını koymuş ben diyemedim ılerde ishal derler okulda diye kıramıyorum kmseyi
NazG Biricikkizim1 arkadaşım ipek koydu eltisi şey demişti kumaş ismimi koyuyorsun kizina. Bence hiç yakmayın susmuyorlar çünkü 😂
Siibeell Biricikkizim1 çocugunuzun ismini millete göre koymayın derim benimkinede herkes bişey dedi oneymiş öyle kimsenin dili dönmezmiş vs vs bi kulagımdan girdi bi kulagımdan çıktı millete göre isim koycak degiliz umursamayın ayşe fatmada koysanız yine laf ederler
Siibeell Biricikkizim1 gayet güzel bence öykü ismide çok güzel içinizde bırakmayın bence isim olayını öykü arya olarakta koyabilirsiniz 🤗
Aylaninannesi Biricikkizim1 ya söyleyince bu benim fikrim diyeceksiniz ya da söylemeyeceksiniz 🤣 neden onlar bir yorum yapınc sinirleniyorsunuz?