iremermek13_ Hatice_12_5 Hemşire bana 18 haftalıkken gel aşını yapalım dedi korona yüzünden gidemedim 20 haftalığa kadar vaktin var bence eğer yaptırcaksan. Tedirgin oluyorsan sağlık ocağına gidip sorabilirsin 19 haftalığım ve tetanoz aşısı olmadım diye
Hatice_12_5 iremermek13_ bende koronadan dolayı sadece bı kere gittim hastaneye pazartesi inşallah gidip yaptıracağım Allah izin verirse sağol canım benim🙃
Pnrr06 Snmabd-55-09 ben 1 hafta çektim geceleri kolumu nereye koyacağımi şaşırdım ağlıyordum artık ama geçti biraz çekersin canım krem sür sürekli
Baby216 Nacarserap en iyisi kendi kadın doğum doktoruna sor o ne zaman derse o zaman vurdur. Benim sağlık ocağındaki tam 20. Haftama girdiğim gün randevu verdi
Nils Bsraaac ilk dozun koruyuculuğu %15 dedi bana aile hekimim bende 2.yi vurdurmak istememiştim ama yaptırdım