turunculuanne Snmabd-55-09 ben de salı günü olacaktım aşı ama bugün elim kesildiği için ağar topar aşı oldum🤭 hafif bi ağırlık hissediyorum ama ağrı başlamadı henüz
Baby216 Ben son 1 yıl içinde üç doz tetanoz aşısı oldum. Hamileyim şu anda acaba tekrardan aşı olmama gerek var mı. Normalde 4. Doz aşımı şubat 2021 de olmam lazım
Bsraaac Snmabd-55-09 1 haftaa öncee oldum ilk dozuydu 2. Yi vurdurmucamm 1 haftaaa afedersiniz iç çamaşırımı bile çekemedim .
Nils Bsraaac ilk dozun koruyuculuğu %15 dedi bana aile hekimim bende 2.yi vurdurmak istememiştim ama yaptırdım
Zeynepincir Snmabd-55-09 tetenoz aşısını olmak zorunlu mu olunmasa bi sikıntısı var mı? Ilk gebeliğin ve bilmediğim için soruyorum.
minikmevaninannesi Snmabd-55-09 hiçbir aşı hukuken zorunlu değil. Dilerseniz yaptirmayabilirsiniz sağlik ocagi ikna etmeye çalışacak sizi ama gerisi sizin bileceğiniz iş 🤷♀️
Nacarserap Benimde pazartesi aşım var… bende tedirginim çünkü 18 haftadan sonra aşı vuruluyormuş ama ben pazartesi günü 17+2 oluyorum erken diye endiseliyim
Baby216 Nacarserap en iyisi kendi kadın doğum doktoruna sor o ne zaman derse o zaman vurdur. Benim sağlık ocağındaki tam 20. Haftama girdiğim gün randevu verdi
iremermek13_ Hatice_12_5 Hemşire bana 18 haftalıkken gel aşını yapalım dedi korona yüzünden gidemedim 20 haftalığa kadar vaktin var bence eğer yaptırcaksan. Tedirgin oluyorsan sağlık ocağına gidip sorabilirsin 19 haftalığım ve tetanoz aşısı olmadım diye