Kafein cocugun sindirebildigi bisey değilmiş. Yani plasenta da normalde fetüs icin zararlı seyler yok ediliyor falan ama kafein oyle degil ve kafein bebegin dogum kilosunu etkiliyor. Hic gerek yok. Hic bir faydası da yok. Ben eskiden gunde 2 ya da 3 çay bardağı içerdim. Yanında da sigara içerdim. Simdi asla ağzıma sürmedim çay dahil. Bazi şeylerden ödün vermek gerekiyor doktor içme diyorsa bi bildiği var. Zaten kansızlık yapiyor bu tür seyler. Şuan zaten bebek depoları boşaltırken daha düzgün seyler yiyip içmek lazim. Biraz daha dayanın dogum sonrası içersiniz. Ben öyle yapcam.