caglakzygzy Krbltesma Benim ikizlerinin adı Kuzey ve Güzey:) Mila-Mira Beren-Beril Duru-Deniz Nilay-İlay
Momnurse Bende ikiz gebeyim bi kız bi erkek olacak ikiside kız olsaydı ‘İnci-İpek’ koymak içinden geçiyordu fikir olabilir