Krbltesma Merhabaaaa hanımlar. Uzun tedavi surecinden sonra çok şükür ikiz kızlarıma hamileyim 🤰eğer erkek olsalardı isimleri hazırdı çünkü rüyamda görmüştüm kız olunca ailedeki herkes isim bulma telaşına girip sürekli hiç hoşlanmadığım isimleri önermeye başladılar artık konu yarışa girdi her gün biri arayıp istedikleri isim konusunda israr ediyorlar kimseyi kırmak istemiyorum ama kızmaya başladım en iyisi isimleri bu diyip konuyu kapatmak olacak yardıma ihtiyacım var bana uyumlu ikiz kız ismi önerisinde bulunurmusunuz 🙏🏻😊
Wonderanne Krbltesma ikiz olarak değil de sevdiğim isimleri yazayım ben kızıma Eslem koyacağım ama Meryem Mercan Şüheda Elif Esma Sare Zeynep Aybüke Hüma Hafsa Sena Ebrar Büşra Kübra Nisa Nur hoşuma giden isimler babamız Eslem i beğendiği için Eslem olacak aslında baktım da Meryem Mercan uyumlu sanki
YagmrK Krbltesma bizde isim konusunda baya düşündük hele ikiz olunca insan daha seçici oluyor bizim bi ara eşimle düşündüklerimizi söyleyeyim Beril- Beren Miray-ilay Defne-derin Zeynep-Zehra ya da Zeynep-Nisa düşünüyoruz şimdide umarım karar veririz 😊
Nil_ Gülce&Birce,meva&deva,Sıla&ela,Göksu&Nilsu,Melisa&Esila,Öykü&Masal,övgü&özgü,hazel&ezel,yazgı&yade,aylin&ayza