UrasEgeninannesi Gamzebydmr Bilmiyorsun ama doktora da gitmiyorsun. Nasıl durabiliyorsun canım benim. Bi an bile durmaman bir doktora gitmen gerekirdi şu ana kadar. Bebek belkide düşmedi. İlaç yapıp engel olabilirler. Burda bu postta durman şu an en büyük hata
Gamzebydmr UrasEgeninannesi Şimdi gidiyırum canım hastaneye dayanamadım bakalım ALLAH yardım etsin inşALLAH çok kötü değildir
Gamzebydmr Af_dmr Şimdi gidiyırum canım hastaneye dayanamadım bakalım ALLAH yardım etsin inşALLAH çok kötü değildir
Gamzebydmr Miniik Şimdi gidiyırum canım hastaneye dayanamadım bakalım ALLAH yardım etsin inşALLAH çok kötü değildir
Gamzebydmr Sermec27 Şimdi gidiyırum canım hastaneye dayanamadım bakalım ALLAH yardım etsin inşALLAH çok kötü değildir
bebegim_28 Gamzebydmr canım bi test yaptır belki pıhtılaşma vardır bende 2 düşük yaptım pıhtılaşma varmış şuan 3 ye hamileyim iğne kullanıyorum bol bol dua et
Simya34 Gamzebydmr geçmiş olsun canım.Anlıyorum seni .Lütfen üzülme Allah’ın vardır bir bildiği.Sabret 🙏