Gamzebydmr adetim 1 gum gecince test yapmıştım kuzum işte silik çıktı oglendi yaptığımda sonra akşama kanama başladı hemen hastaneye gittik dusuk yapıyorsun dedi. Sonra ben başka doktor buldum betama bakti az artmis dedi ama kanamam dehşet vardı parça parça savcıdan duramıyordum. 1 hafta sonra kanama bitince yine gittim bebek tutunmuş hamilesin hayırlı olsun dedi. Ama düşük olmuş olsada kontrol gerekli olurdu Allah korusun parça kalıp rahime zarar verip birdaha çocuk sahibi olmaya kadar götürebilirdi o yüzden kesin gitmelisin kuzum