Kbr_2019 ablamın kızı tam 41 de geldi, benim oğlansa 37 de gelmişti, şimdi kızıma hamileyim 37+5 olduk, oğlandaki gibi gelivercek sandım bugün sabahtır bel ağrım var dinlensem de geçmiyo başka belirtim yok. Sancı değilse ve eğer bu da sizlerinki gibi 40ı aşarsa artık oğlanın erkenci kızın bekleyici olduğunu düşünücem 😂