Bende birşey olmamış gibi gideceğim inşallah bebeği gördü aslında bebek var dedi kese boş değil dedi bı önceki gittiğimw göre köşede büyümüş aslında
hatta bana ultrason kağıdı verdi orda bile belli bebek ama kalp atışı yok dedi çok şükür sancım yada kanamam yok bende beklemek istiyorum. Bana beklerse rahme yapışir rahmi kurtaracağız dedi ama ben yinede beklicem bakalım yarın ne dicekler