Ilgaz benim ilk hamileliğimde aynısı oldu. Sat a göre 6 hafta idi doktora gittiğimde,boş gebelik bu hemen sonlandıralım dedi.kesem düzdün değildi bi değişik şekilde.yıkılmıştım o anda tabi.başka bir özel doktora gittik , o da hemen olumsuz konuştu.beklemeyin hemen sonlandıralım,dedi.sonra biz devlet hastanesine gittik ,orada da aynısını söyledi .beklesem ne olur ? Diye sordum.kusura bakmayın da boşa beklersiniz yüzde 1 bile ihtimal yok,dedi doktor .biraz araştırdım beklemek istedim zaten kendi kendine düşecekti nasip değilse .ve ben 1 hafta daha bekledim başka doktora gittim .Sat a göre 7.haftada kesem yusyuvarlak olmuştu içinde mercimek gibi nokta idi yavrum.o doktor sağolsun bekle dedi bana.1hafta sonrasında (sat a göre 8 haftada ) bi baktık ki nasıl güzel kalbi atıyor 🥺 ve Kızım doğdu 40.haftada..şuan7yaşında .demem o ki ,hemen sonlandırma ,az biraz bekle ,eğer nasip ise zaten tutunacaktır hayata .diğer türlü siz ne yaparsanız yapın ,sağlıksız bir gebelik ise kendiliğinden sonlanıyor ya da haftalarca beklesen de boş kalıyor kese. (kızımdan sonraki gebeliğim 8haftada sonlandı mesela) Allah tan hayırlısını isteyin .Allah bizi sağlıksız evlatlarla sınamadan kendiliğinden sonlanıyor bu şekilde .Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah her isteyene sağlıklı evlatlar nasip olsun 🙏