ceren63 ben güne bir bardak pınar sütle başlıyorum. Aradan birkaç dk sonra kahvaltı için servis tabanında salatalık, domates, yeşillik (roka maydonoz nane), 2 tane siyah 2 tane yeşil zeytin,bunlardan herhangi biri: haşlanmış yumurta, omlet, menemen, bazen patatesli yumurta, tost, arada kaçamak patates kızartması,pizza ekmekcikler. Öğlenden önce 2 çeşit meyve. Öğlen saatlerinde kuruyemiş (hergün farklı yemek daha iyi geliyomuş ben karışık yiyordum bıraktım) saat 2 gibi yemek yiyorum Allah ne verdiyse özellikle sebze yemekleri arkasından vitamin ilacı içiyorum. Saat 4. 30 gibi tekrar iki çeşit meyve yiyorum. Akşam sebze yemegi, değişik salata, çorba bazen de kırmızı et yemekleri yiyorum. Kırmızı Et yediğimde yanında yogurt ta yiyorum. hafifletiyor. Saat 9 gibi yine meyve yiyorum. Ben meyve yemeyi çok seviyorum mevsim meyveleri azar azar alıyor eşim dayanamıyorum 😅bazen canım gece salatalık çekiyor yiyorum çok rahatlıyor midem. Aşırı Yağlı, baharatlı, salcalı yemek yapmıyorum yemiyorum. Kızartma yerine y fırına atmayı ya da haşlamayı tercih ediyorum. Tavuk eti çok yemiyorum doktorum önermedi. Arada fırında yiyorum. Hamur işleri çok çok yemiyorum. Ekmek için tam bugaday ekmegi yiyorum. A101 de tam bugday geleneksel unu var. Ondan bazen gözleme yapıyorum. Sadece 1 tane yiyorum. Pizza yapıyorum 2 dilim yiyorum. Börek pogaça yemiyorum. Arada çok canım çekerse simit yiyorum öyle. Aşırı kilo almadım 22 haftalık hamileyim çok şükür iyiyiz. Suan için gebelik şekerim olmasın diye dikkat ediyorum. Arada kaçamaklarım oluyor mesela turşu mısır çigköfte gibi ama abartmıyorum 😅Bende böyle takılıyorum