Sibel008 canım dün kontrolüm vardı,bebek iyi çok şükür,28.hafta içindeyim,suyumda normale dönmüş bunada şükür plasenta aynı rahim ağzını tamamen kapatıyor,kanamam şimdi yok ama sürekli kahve akıntılar ve kahve lekeler geliyor ve ayağa kalkınca mesane baskısı çok hissediyorum bazen vijanada zonklama gibşde hissediyorum,şeker yükleme tasti yaptırdım gebelik şekeri çıktı diyabete gidicem ekstra🥴