Merhaba güzel anneler🌸bu 3.hamileliğim,bundan önceki hamileliğimde plasenta previa idi ama marjinaldi ve kısmen kapatıyordu kasılmam başlamıştı ancak durdurmuştular çok şükür kanamam olmadı ve 32.hafta civarı tamamen kurtulmuştum plasenta yukarı çıkmıştı,gelelim şu ana şimdi 27.haftamdayım ve yine plasenta previalıyım 22.haftadan beri ancak bu sefer totalis yani rahim ağzını tamamen kaplıyor,plasenta yapısı gereği zaten kanlı bi yapıyöış ve çok aşağıda olduğu için büyük riskleri varmış ben yatmadım hep evimin işi gücü bana bakıyordu gene gün boyu ayakta yorulduğum bir günün akşamı aniden çeşmeden su akarcasına kan geldi ve asla durmadı hiçbir şekilde acil hastaneye geldik özel hastane bakmadı malesef hem 27haftalığım diye hem yüksek riskliyim diye,doğum evi araştırma hastanesine gönderdiler rahime yapışıklık ve erken plasenta ayrılması aşırı kan kaybından sezeryan ihtimali için,hemen doğumhaneye alındım ilk müdahaleyi yaptılar 24 saatlik magnezyum yüklemesi bebek sinir sistemi için ve ciğer geliştiriciler,serumlar pruloton iğne progestan vs…3gündür ağır kanama yaşadım hatta avucum büyüklüğünde pıhtı geliyordu,bu kadar kanamaya her şeyin bittiği noktadayım sandım,şu an hastanedeyim hala kanamam azaldı,inşallah bir daha gelmez,bu durumda olupta sonuna kadar gidebilen varsa nasıl güzel moral olursunuz bana💙